یکتایکتا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

عشق یکتای ما

22ماهگیت مبارک نفسم

1396/3/8 1:11
نویسنده : فرزانه
223 بازدید
اشتراک گذاری

 

كوچك رويايي ِ من

 

دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند

 

به عشق من به تو شك كند.

 

تمام ِ بودنت را حس مي كنم ...

 

حاجتي به استخاره نيست

 

عشق ما ... عشق من به تو

 

عشق تو به من

 

يك پديده است ...

 

يك حقيقت بي نياز از استخاره و ُ گمان

 

صداي قلب تو ... صداي زندگيست.

 

زندگي را دوست داشته باش نازنين ِ من

 

زندگي را زندگي كن

عاشقانه

دخترکم ، عاشقانه هایم را اینجا برایت به یادگار مینویسم تا فردا و فرداها مادرانه هایم را با

 

تمام وجودت حس کنی

عزیزترینم سلام 

میخوام اینجا ازت تشکر کنم. یه تشکر ناب . از خانومی و صبوریت توی این سال تحصیلی . اینکه برای رفتن سر کار خانومی کردی و پیش مامان موندی. اینکه گریه نکردی و خدا رو شکر مریض نشدی. 

ببخش که مجبور بودم صبح زود از رختخواب گرم جدات کنم . خدا ایشالا سایه ی مامان رو از سرمون کم نکنه. نمیدونم اکه نیومده بودن شیراز تکلیف تو چی میشد .  خلاصه اینکه دخترکم باید بپذیری کا مامانت شاغله و همیشه از اول مهر تا خرداد ماه همین بساط رو داریم . الحمدلله که سال اول که سخت ترین سال بود به خوبی طی شد . عاشقتم نفسم . 

بالاخره مدرسه تموم شد . یه نفس راحت. حالا دربست در خدمت دخترم هستم. از صبح تا شب . بی وقفه و با تمام توان . حالا میریم تا یه تابستون شاد رو سپری کنیم. 

22 ماه از متولد شدنت گذشته و حالا دیگه میتونم بگم یکم از آب و گل درومدی. 

تا حدودی میتونی خودتو سرگرم کنی البته تایمش در خوش بینانه ترین حالت ربع ساعتم نمیشه ولی خوب دیگه کم کم میتونم تو زمان بیداریت یه سری از کارامو انجام. 

روز پدر 96. شیراز باغ نرگس با حضور جمعی از فامیلای شیراز

بعد از بارندگی های خوب امسال داراب هم پر از زیبایی شد. تو هم که عاشق طبیعت و اب بازی. داراب گردی اردیبهشت 96

تنگ رغز

خرتنگ

فورگ

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسانی هستی که با بودن تو دنیا برایشان زیباتر است

بهانه ی زندگیمان تولدت مبارک

من و یکتا هر لحظه آرامشمان را مدیون استواری قدمهایت و استحکام شانه هایت و تقدس نگاهت هستیم. 

یگانه مرد زندگی ما تولدت مبارک

دومین سالی هست که تولد بابا رو با حضور تو جشن گرفتیم و شادی ما در روز تولد بابا مهرداد به خاطر نجات شایان از دست ادم ربایان صد چندان شد. 

اینم عکس لحظه پیدا شدن شایان جون

جشن ازادی شایان خونه مامانی

البته این عکس اخره شبه و حسابی خوابت میاد

تولد یسنا 22 اردیبهشت 96

یه روز با طبیعت  . مهد آرتا. مرسی از الهه جون بابت دعوتش به مهد

از حموم در اومدن یکتا جیگر

وقتی که شما اینقدر خانوم شدی که برا بابا سفره صبحونه میچینی

این روزا حسابی عاشق بستنی وانیلی شدی

یه عکس خوشکل اثر خاله نیلو

علاقت به لاک و لاک زدین دیگه از حد گذشته. خدا نکنه لاک یکی از ناخونات پاک بشه اونوقته که همه رو دیوونه میکنی

 

دعايت ميکنم من در ميان ربنای سبز دستانم، 

دعايم کن سر سجاده سبزت ميان بغض چشمانت،

گمانم هم دعای من بگيرد هم دعای تو، دعايم کن.

 

یکتا و بابا مهرداد . دروازه قران

انتخابات ریاست جمهوری. اقای روحانی برای بار دوم انتخاب شدن

جشن بعد از انتخابات

عزیزکم حالا میخوام از کارهای جدیدی که انجام میدی بگم

از پله ها بدون کمک بالا و پایین میری

کفشتو خودت میپوشی

میتونی بدون اینکه بریزی غذا رو با قاشق دهنت بزاری

عاشق جامپینگ بازی هستی

کم کم به کارتن علاقه نشون میدی 

با کلید در خونه رو باز می کنی

چپ و راست رو تشخیص میدی. نشون دادن دست و پوشیدن کفش

کلمه های از شعرهای حسنی . یه توپ دارم و من گلم رو با من می خونی 

 

کلمه های جدید 

طال: طالبی 

هنه : هندونه

ای یاخ : خیار 

لام : سلام 

دااا : خداحافظ 

بوخ : بخور 

تتتتتتت : تولد 

باااااااا : مبارک 

مووووو : معین 

 

پسندها (2)

نظرات (0)