یکتایکتا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

عشق یکتای ما

سه سالگیت مبارک یکتای بی همتای من

1397/4/5 18:13
نویسنده : فرزانه
959 بازدید
اشتراک گذاری

برایت آرزو دارم 

که نور نازک قلبت ، به زیبایی ببیند زندگی ها را .

چو باران ، آبی و زیبا 

بباری شادمانه روی گرد غم ، به دور از دل گرفتن ها 

برایت آرزو دارم 

به تنهایی نیالاید 

خدا این قلب پاکت را 

و همواره به دستانت بیاویزد 

چراغ راه خوشبختی 

بدانی آنچه را اینک نمی دانی  

برایت آرزو دارم 

سعادت را ، طراوت را 

بهشت  و بهترین بهترین ها را 

عزیز روزهای من 

خدا را میدهم سوگند 

که در قلبم برای تو 

خدا را آرزو دارم 

عید فطر 1397 مصادف با  24 خرداد سومین سالروز قمری تولدت . 

فعلا که داریم تولدت رو قمری جشن می گیریم . از بس که من عاشق عید فطر هستم 

داراب . تالار مجلل صدف . ناهار جمعه . عید فطر

هدیه صبا جون یه نقاشی خوشکل . البته مامان باباش زحمت هدیه جدا کشیدنا

من و بابا مهرداد هم کار فرهنگی کردیم و کتاب ماجرای تولد شگفت انگیز یکتا رو گرفتیم برات . که البته خیلی دوستش داری و هر شب دوبار برات میخونم.

عزیز دل مامان تولدت مبارک 

چقدر زود داری بزرگ میشی

بزرگ و بزرگ تر میشی و من و در حسرت این هستم که چرا نتونستم بوی تنت در زمان نوزادی رو برای دلتنگی های این روزام ذخیره کنم . 

حالا دیگه برای در اغوش کشیدنت باید کلی نازتو بکشم تا افتخار بدی و برای چند ثانیه تو بغلم اروم بگیری. 

منم وقتی که خواب هستی کنارت میشینم اینقدر نگات میکنم میبوسمت میبویمت تا سیر بشم و از خستگی کارهای روزانه اروم بشم و خوابم ببره. 

حالا دیگه مدرسه تموم شد و تمام وقتم رو با گل دخترم میگزرونم. شما هم همچنان خودت تنها بازی نمیکنی و حتما باید با من یا یکی دیگه حرف بزنی و بازی کنی. حتی وقتی تو اشپزخونه کار دارم میای رو اپن میشینی و همینطوری ادامه بازی

یکی از ببشترین بازی هایی که این روزا ازش لذت میبری اینه که خودتو در نقش یکی دیگه میزاری 

گاهی میشی مامان گاهی بابا گاهی مامان جون و اغلب اوقات نی نی هستی 

ترانه هایی مثل طعم جنون ( دکتر مسعود صابری)

اروم جون (ایوان بند) 

دو دیقه بودی حالا ( ماکان بند)  

داستان ( پازل بند )

ای وای و  چه حالیه  ( سحر )

نوش ( میلاد ) 

کی بهتر از تو ( عارف )

مو طلایی ( امید )

و البته سوره توحید و کوثر چشمک رو هم بلدی بخونی 

عاشق مهمونی رفتن و مهمونی دادن هستی و کلا وقتی مهمون داریم پذیرایی با شما هست 

امسال روز تولدت مثل ادم بزرگا کلی رقصیدی و بعدشم موقع باز کردن هدیه ها پشت میکروفن از تک تک مهمونا تشکر کردی 

 

 

 

پسندها (11)

نظرات (7)

مامان صدرامامان صدرا
5 تیر 97 21:13
تولدت مبارک پرنسس زیبا❤❤❤
sarasara
5 تیر 97 23:10
وای چه تولد قشنگی محیا جونم بهت تبریک میگه یکتا جونم
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
6 تیر 97 0:31
تولدت مبارکجشن
مامان نفیسهمامان نفیسه
6 تیر 97 13:24
تولدت مبارک پرنسسجشن
کرفس
6 تیر 97 21:50
سلام من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه ممنون
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 تیر 97 12:30
اس ام اس تبریک روز تولد   فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!!
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
15 تیر 97 12:30
تولدش مبارککک انشاءالله12000000ساله بشه