یکتایکتا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

عشق یکتای ما

ابان ماه و تولد 30 سالگی مامان فرزانه

1397/9/1 19:49
نویسنده : فرزانه
179 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال دیگه هم گذشت 

یکی میگه یکسال بزرگتر شدم 

یکی میگه یکسال پیرتر 

یکی هم هیچی نمیگه 

یک سال دیگه گذشت و من باید یک صفحه ی سفید دیگه که پیش رو  دارم رو پر کنم. 

خدا کنه سال رو پربار باشه و غلط هام کم باشن . 

یک سال گذشت و نمیدونم تونستم بزرگتر بشم یا نه ؟ 

تونستم همونی باشم که دلم می خواد یا نه؟

تونستم بعضی از عیب هام رو برطرف کنم یا نه ؟

شاید اونجوری که میخوام نبوده باشه ولی امیدوارم توی سال پیش رو هرکدومو که جوابش نه بوده بتونم انجام بدم

تولد روز قشنگیه 

و وقتی که اطرافیانت بهت تبریک میگن و برات جشن میگیرن این روز قشنگ تر هم میشه 

امسال توی روز تولدم 

سلامتی همه عزیزانم رو ارزو کردم 

 

 

 

امسال ابان ماه بعد از چند سال تولد من از محرم و صفر خارج شده بود برا همین دوبار تولدمو جشن گرفتیم 

یبار داراب توی باغ بابا مهرداد کیک خرید و تولدمو تبریک گفت 

یبار هم شیراز مثل همیشه مامان جون و بابایی زحمت کشیدن و برام تولد گرفتن

 

پسندها (1)

نظرات (0)