یکتایکتا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

عشق یکتای ما

تولد چهارسالگي

1398/3/28 17:39
نویسنده : فرزانه
911 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هنوز تازه اس
اولين نگاهت
اولين صدايت
اولين گريه هايت كه مژده آمدنت را به ما ميداد
انگار همين ديروز بود كه دستت را گرفتيم تا اولين قدم هايت را برداري ولي امروز در راه رفتن از ما سبقت ميگيري
جان جانانم ، ديدن بزرگ شدن و قد كشيدنت چه زيباست
اميدوارم كه هر سالي كه ميگذرد براي شادتر و زيباتر از سال قبل باشد
ماهم تمام سعيمان را ميكنيم كه دختري شاد سرزنده و موفق باشي
چهارسالگيت مبارك نفسم
با تشكر از همه كساني كه لطف كردند و براي اين جشن زيبا در كنارمون بودند
اول از همه بابا مهرداد كه مثل هميشه همدل و همراه و ياورم بود
بابايي و مامان جون بابت همه محبتاشون در خريد و هماهنگي و بقيه كارا
نيلوفر عزيزم
مامان جون و بابا جون پويا
عمه فاطمه مهربون
و محمد حسين هميشه همراه بابت هماهنگي هاي ديزاين و عكس و فيلم

 

 


و صباي خوشكل و خانم خودم كه امسال پا به پات راه اومد و همدل و همراه من بود تا يه شب خوب رو داشته باشيم

 

 


دورتون بگردم هردوتون

 

 


اينم نماي دكور تولد امسال
تولدچهارسالگي
داراب
گلستان عندليب
با حضور همه فاميل عزيز و دوست داشتني

 

 


اينم كارت دعوت امسال

 

 


كوچك رويايي ِ من
دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند
به عشق من به تو شك كند.
تمام ِ بودنت را حس مي كنم ...
حاجتي به استخاره نيست
عشق ما ... عشق من به تو
عشق تو به من
يك پديده است ...
يك حقيقت بي نياز از استخاره و گمان
صداي تو ... صداي زندگيست.
نگاه تو ... تمام اميد من است
لمس دستانت ... داروي تمام دردهايم
من با تو دوباره متولد شدم
قد كشيدم ، رشد كردم و امروز هم چهارساله شدم
زيباي دلرباي من ، تو كي اي همه زيبا شدي كه با هر بار ديدنت خدايم را شاكر شوم
اين همه ناز و عشوه را از كه آموختي كه اينگونه دلم را به يغما ميبري جان دلم
خدايا ، نميدانم اين هديه زيبا پاداش كدام كار خوب من است اما..،
تو را سپاس كه ذره اي از عظمت خلقتت را به من چشاندي
كه لذت تماشاي موجودي كه از درونت خلق شده را ببرم
و بفهمم چه زيباست به تماشا نشستن بزرگ شدن و رشد كردنش
خدايا اين حس زيباي مادري را به تمامي كساني كه در ارزويش هستند بچشان . آمين

 

امسال من و بابا بهت یه جفت گوشواره هدیه دادیم 

مامان جون مهناز و بابایی هم برات تبلت خریدن 

کلی هم لباس و اسباب بازی و پول گیرت اومد 

 

پسندها (2)

نظرات (0)