یکتایکتا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

عشق یکتای ما

كلاس اول

1400/10/19 9:34
نویسنده : فرزانه
155 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته زيباي من
روزها و سالها با سرعت دارن ميگذرن
اون دختر كوچولويي كه ٦ سال پيش چشمشو به اين جهان باز كرد و دنياي من و باباشو تغيير داد الان قدم توي راه جديدي گذاشته
راهي پر از بالا و پايين
قراره پر پرواز پيدا كنه قراره از خاموشي به سمت نور حركت كنه
توي اين ٦ سال براي هربار گريه كردنت دلم رفت
براي غذا خوردنت
براي مثقال مثقال وزن گرفتنت يا براي هر سانت از قدت
چه كشيديم من و بابات
و امروز
...
چندساله كه فكر اين روزا بودم
كه مدرسه رفتنتو چكار كنم
چطور ميشه يعني ؟
كرونا با همه بدياش بنظرم برا مدرسه رفتنت خوب بود
كلاس هاي نيمه حضوري كمك ميكنه به اداپت كردنت با مدرسه
دوروز در هفته هربار هم يك ساعت حضوري
و بقيه انلاين
شايد اين بهترين حالت هست كه ميشد به مدرسه عادت كني
گرچه اين يكي دو روز چند بار نق زدي كه تو منو ببر
يا نرم يا باباجون كه منو ميبره بمونه دم در ولي خوب خداروشكر معلمت خيلي خوبه و تو هم خيلي سختت نيست
مخصوصا حضور يسنا جون به عنوان همكلاسي
برات روزهايي شاد شاد و دنيايي پر از زيبايي ارزو ميكنم عزيزم


پسندها (1)

نظرات (0)